menu Menu

Profesjonalna witryna Twojego gabinetu lekarskiego

Program dla gabinetu

Profesjonalna witryna Twojego gabinetu lekarskiego

Strona internetowa zarówno dużych jak i małych praktyk medycznych jest jedną z fundamentalnych dróg marketingowych. Obecność w Internecie jest aktualnie kluczową sprawą, która wpływa na pozyskanie nowego pacjenta oraz zwiększenie zaufania do swojej praktyki, jak również dla swojej osoby. Większość osób porady medycznej w pierwszej kolejności poszukuje właśnie w wyszukiwarce internetowej. Warto więc wyjść naprzeciw tym, którzy szukają i stworzyć stronę, która nie dość sprawi, że będziesz widoczny, ale przyciągnie i zachęci potencjalnego pacjenta.

 

Strona gabinetu lekarskiego

Profesjonalnie stworzona strona internetowa powinna zawierać wszelkie informacje, których pacjenci poszukują. Kiedy Twoja strona spełnia oczekiwania pacjentów, a dodatkowo przyciąga ich uwagę Ty stajesz się wiarygodnym podmiotem, a Twoja praktyka zyskuje większe zaufanie. Do stworzenia strony internetowej można podejść samodzielnie, można skorzystać z gotowych szablonów lub zaczerpnąć pomocy ze strony specjalistów. Ciekawym rozwiązaniem jest darmowy program do gabinetu Medfile, który umożliwia prowadzenie strony www.

Czym jednak jest „profesjonalizm” w tym wypadku?

 

Zapoznaj się z krótką listą kluczowych błędów, które sprawiają, że Twoja witryna internetowa zostaje pominięta.

 

Korzystanie z gotowych szablonów umożliwia oszczędność czasu, ale zwykle traci na jakości. Powszechnym problemem na stronach internetowych zbudowanych z gotowych szablonów jest słabe wizualnie połączenie między logo a resztą witryny. Kolory, które zwykle użyte zostają w logo traktuje się jako przewodnie. Niestety w gotowych szablonach rzadko kiedy powtarzane są w witrynie.

 

Warto zadbać również o dopasowanie czcionki. Kiedy jedne są większe, a drugie mniejsze zniszczą cały projekt. Zadbaj o to, aby czcionka była jednolita, ponadto nie bój się podkreślić niektóre z wyrażeń poprzez zastosowanie odważniejszego ciężaru czcionki dla nagłówka. Sprawi to prawidłowe wrażenie, że ta konkretna część tekstu jest ważniejsza niż reszta – dzięki temu możesz ustanowić hierarchię i delikatnie poprowadzić wzrok odbiorcy przez stronę internetową.

 

Kolejną kluczową sprawą jest tło, a mianowicie jego kolor. Tło to największa część Twojej witryny więc ważnym jest by wybierać ją w sposób ostrożny. Karygodnym jest zastosowanie ciemnych, wręcz czarnych witryn. Prawie nigdy nie wyglądają one dobrze, chyba że są profesjonalnie zaprojektowane. Kolor biały jest bezpieczną drogą, a dodatkowo daje wrażenie czystości oraz przejrzystości. Należy pamiętać, że im ciemniejsze tło, tym gorsza jest czytelność tekstu. Zadbaj również o to, aby czcionki nie były ani zbyt małe, ani zbyt duże. Nawet jeśli nie przeszkadzają one większości osób w czytaniu, fakt, że te problemy występują w Twojej witrynie, sprawia, że strona wydaje się mniej profesjonalna. Czy możesz wyobrazić sobie Facebooka z problemami z czytelnością?

 

Każda zakładka w Twojej witrynie powinna mieć tylko jedno główne wezwanie do działania. Odwiedzający często są zdezorientowani - jeśli nie dasz im ani jednej akcji do wykonania, prawdopodobnie będą potrzebowali więcej czasu, aby podjąć decyzję, a następnie podjąć działania. Jeśli jednak dasz im za dużo możliwości może w szybki sposób zrezygnować z przejrzenia strony. Ułatwiaj ludziom podejmowanie działań bez większego zastanowienia. Niezależnie od tego, czy jest to przycisk rejestracji, czy wybór planu, wyraź go za pomocą akcentów graficznych.

 

Odstęp – zwykle oczywisty zabieg jednakże jak bardzo trudny. Pozostawienie wystarczającej ilości, ale niezbyt dużo białej przestrzeni wokół elementów jest prawdopodobnie najtrudniejszą częścią projektowania. Istnieje jednak kilka zasad, którymi należy się kierować, aby wyglądało to profesjonalnie.

 

Jedna z najważniejszych spraw – kontrola na każdym kroku. Pisanie nie jest trudne, jednak dobre pisanie wymaga wiele wysiłku. Jeśli próbujesz coś sprzedać, musisz upewnić się, że treść, którą chcesz przekazać jest łatwa do zrozumienia i nie zawiera błędów w pisowni.

 

Powyższe elementy można potraktować jako błahe detale lecz należy pamiętać, że czasami stają się poważnymi przeszkodami. Jeśli nie czujesz się na siłach skorzystaj z pomocy ekspertów, dzięki którym Twoja witryna będzie w stu procentach profesjonalna i pomocna w działalności.

Najczęściej zadawane pytania
(FAQ)
Czy można samodzielnie stworzyć profesjonalną stronę internetową dla praktyki medycznej?

Tak, istnieją narzędzia i gotowe szablony w Medfile®, które pozwalają na samodzielne stworzenie strony internetowej. Dzięki temu można uniknąć błędów i zapewnić profesjonalny wygląd swojej witrynie internetowej.

Jak strona internetowa wpływa na zwiększenie zaufania pacjentów do praktyki medycznej?

Profesjonalna strona internetowa daje pozytywne wrażenie o praktyce, co wpływa na postrzeganie jej jako wiarygodnej i profesjonalnej. Dodatkowo, dostarcza ona istotnych informacji, które pacjenci poszukują.

Czym jest "profesjonalizm" w kontekście strony internetowej?

Profesjonalizm oznacza estetyczny wygląd strony, spójne połączenie logo z resztą witryny, jednolitą czcionkę, odpowiednio dobrane tło i kolorystykę, czytelny tekst oraz intuicyjne i łatwe w obsłudze menu.

program do gabinetustrona www gabinetuwww lekarza